ImgaddictImgaddict

Instagram Online Web Viewer

en

#madihinarrumi

Current medias about #madihinarrumi. Feel free to comment, like and share them

Check rizki_fdlh's Instagram Ulun dasar sangaja tarus ma upload badudi supaya buhan pian takajut @isti_ija @muhammad_rijali26
Intinya selamat anniv nang ke2 mudahan tambah langgeng cepat dapat anak wan banyak dapat anak nang shaleh wan shalehah. Amiiin

#madihinbanjar #madihin #madihinarrumi #staidarussalammtp #senibudaya 1609265575293320756_4260655135

Ulun dasar sangaja tarus ma upload badudi supaya buhan pian takajut @isti_ija @muhammad_rijali26 Intinya selamat anniv nang ke2 mudahan tambah langgeng cepat dapat anak wan banyak dapat anak nang shaleh wan shalehah. Amiiin #madihinbanjar #madihin #madihinarrumi #staidarussalammtp #senibudaya

Share 3 178

Advertisement

Check sanggararrumi's Instagram Madihin BAKARAK
➡➡➡
Nah silakan haja lagi pian tambahi apa bedanya pengantin hanyar wan pengantin lawas  @rizki_fdlh @gazali_rumi
➡➡➡
Selamaat nah gasan senior, abang, dangsanak kami @alhusnakor2 yg sdh menghalalkan sehalal-halal nya 
➡➡➡
#madihin #madihinarrumi #sanggararrumi #viralvideo @klikbanjar #klikbanjar @indovidgram #indovidgram #IVGcomedy #IVGstory #banjarvidgram #banjarmasinbungas @dagelan @ngakakkocak @dagelantivi #dagelan #dagelanvideo #dagelantivi #ngakakkocak #bikinrame #indolawak #raja_ngakak #lucuabis #ojoserius #gambarlucu #meme @wargabanua @seputarbanjar #meme 1608569753788974882_2212523748

Madihin BAKARAK ➡➡➡ Nah silakan haja lagi pian tambahi apa bedanya pengantin hanyar wan pengantin lawas @rizki_fdlh @gazali_rumi ➡➡➡ Selamaat nah gasan senior, abang, dangsanak kami @alhusnakor2 yg sdh menghalalkan sehalal-halal nya ➡➡➡ #madihin #madihinarrumi #sanggararrumi #viralvideo@klikbanjar #klikbanjar@indovidgram #indovidgram #ivgcomedy #ivgstory #banjarvidgram #banjarmasinbungas@dagelan @ngakakkocak @dagelantivi #dagelan #dagelanvideo #dagelantivi #ngakakkocak #bikinrame #indolawak #raja_ngakak #lucuabis #ojoserius #gambarlucu #meme@wargabanua @seputarbanjar #meme

Share 5 190

Advertisement

Check rizki_fdlh's Instagram Selamat tahun baru islam 1439H
Pekan muharram Pondok pesantren Mts, Ma Miftahul Khairiyah Cempaka

@Sanggararrumi

#sanggararrumi
#cempaka #tahunbaruislamhijriah #disporabudparbanjarbaru #tahunbaruislam #madihinbanjar #madihinarrumi #madihin #staidarussalammtp #miftahulkhairiyah 1608556959049443610_4260655135

Selamat tahun baru islam 1439H Pekan muharram Pondok pesantren Mts, Ma Miftahul Khairiyah Cempaka @Sanggararrumi #sanggararrumi #cempaka #tahunbaruislamhijriah #disporabudparbanjarbaru #tahunbaruislam #madihinbanjar #madihinarrumi #madihin #staidarussalammtp #miftahulkhairiyah

Share 3 236

Advertisement

Check gazali_rumi's Instagram Madihin BAKARAK
➡➡➡
Nah silakan haja lagi pian tambahi apa bedanya pengantin hanyar wan pengantin lawas  @rizki_fdlh
➡➡➡
Selamaat nah gasan senior kami @alhusnakor2 yg sdh menghalalkan sehalal-halal nya 
➡➡➡
#madihin #madihinarrumi #sanggararrumi #viralvideo @klikbanjar #klikbanjar @indovidgram #indovidgram #IVGcomedy #IVGstory #banjarvidgram #banjarmasinbungas @dagelan @ngakakkocak @dagelantivi #dagelan #dagelanvideo #dagelantivi #ngakakkocak #bikinrame #indolawak #raja_ngakak #lucuabis #ojoserius #gambarlucu #meme @wargabanua @seputarbanjar #meme 1608020607937363069_2131494152

Madihin BAKARAK ➡➡➡ Nah silakan haja lagi pian tambahi apa bedanya pengantin hanyar wan pengantin lawas @rizki_fdlh ➡➡➡ Selamaat nah gasan senior kami @alhusnakor2 yg sdh menghalalkan sehalal-halal nya ➡➡➡ #madihin #madihinarrumi #sanggararrumi #viralvideo@klikbanjar #klikbanjar@indovidgram #indovidgram #ivgcomedy #ivgstory #banjarvidgram #banjarmasinbungas@dagelan @ngakakkocak @dagelantivi #dagelan #dagelanvideo #dagelantivi #ngakakkocak #bikinrame #indolawak #raja_ngakak #lucuabis #ojoserius #gambarlucu #meme@wargabanua @seputarbanjar #meme

Share 21 691
Check gazali_rumi's Instagram MADIHIN RAISA & HAMISH DAUD
➡➡
Hamish Daud kah atau Hamish BAUT kah??  .. Haan maut bnr dah kode mamanya, mudahan cpt jadi Ayah dan Ibu laah @isti_ija
@Muhammad_rijali26 .. Happy Anniv yg ke-02 jua
➡➡
#madihin #madihinarrumi #sanggararrumi #viralvideo @klikbanjar #klikbanjar @indovidgram #indovidgram #IVGcomedy #IVGstory #banjarvidgram #banjarmasinbungas @dagelan @ngakakkocak @dagelantivi #dagelan #dagelanvideo #dagelantivi #ngakakkocak #bikinrame #indolawak #raja_ngakak #lucuabis #ojoserius #gambarlucu #meme @wargabanua @seputarbanjar #meme 1607600253221792604_2131494152

MADIHIN RAISA & HAMISH DAUD ➡➡ Hamish Daud kah atau Hamish BAUT kah?? .. Haan maut bnr dah kode mamanya, mudahan cpt jadi Ayah dan Ibu laah @isti_ija @Muhammad_rijali26 .. Happy Anniv yg ke-02 jua ➡➡ #madihin #madihinarrumi #sanggararrumi #viralvideo@klikbanjar #klikbanjar@indovidgram #indovidgram #ivgcomedy #ivgstory #banjarvidgram #banjarmasinbungas@dagelan @ngakakkocak @dagelantivi #dagelan #dagelanvideo #dagelantivi #ngakakkocak #bikinrame #indolawak #raja_ngakak #lucuabis #ojoserius #gambarlucu #meme@wargabanua @seputarbanjar #meme

Share 17 821
Check ropiah_rumi's Instagram MADIHIN @sanggararrumi..
Salam budaya  @gazali_rumi
@nidaalfisyah
#madihinarrumi #ospek #camacami #sanggararrumi 1607277036135552865_5534893835

MADIHIN @sanggararrumi.. Salam budaya @gazali_rumi @nidaalfisyah #madihinarrumi #ospek #camacami #sanggararrumi

Share 4 81
Check rizki_fdlh's Instagram kawan ulun nang dihiga dasar kaitu katuju mambuang-buang han @gazali_rumi , kasian bibit nya larut disungai wan di wc jadi ratik wara.
Inti nya congrats gasan buhan pian badua, mudahan batambah ja han dapat anak yang sholeh sholehah  @ferdiroyalboy13 @riyar___ . Aminnn
Khusus nya ucapan dari kaka @eel_ellya

#madihin #madihinarrumi #senibudayakalsel  #madihin_khasbanjar #klikbanjartv #senibudaya #sanggararrumi #staidarussalammartapura 1604257322318622253_4260655135

kawan ulun nang dihiga dasar kaitu katuju mambuang-buang han @gazali_rumi , kasian bibit nya larut disungai wan di wc jadi ratik wara. Inti nya congrats gasan buhan pian badua, mudahan batambah ja han dapat anak yang sholeh sholehah @ferdiroyalboy13 @riyar___ . Aminnn Khusus nya ucapan dari kaka @eel_ellya #madihin #madihinarrumi #senibudayakalsel #madihin_khasbanjar #klikbanjartv #senibudaya #sanggararrumi #staidarussalammartapura

Share 3 150
Check gazali_rumi's Instagram Tag kawan pian nang rancak malarutakan di WC atau di Sungai, kasiaaan anak pian lamas angak-angak  @rizki_fdlh
➡➡➡
Doakan ulun lancar rezeki laah supaya kawa jua maundangi babuhan pian wan kawa kaya sidin bedua nih, sempurna bnr tu pang dah surga dunianya ,, hbd gasan pian laah @riyar___ ,, selamat jua atas lahirnya putri pertama pian bedua @ferdiroyalboy13 ,, ucapan ni khususan dari sidin ini nah @eel_ellya
➡➡➡
#madihin
#sanggararrumi
#madihinarrumi
#ivgcomedy
#klikbanjar
@klikbanjar
#seputarbanjar
#martapura #banjarbaru #banjarmasin
#meme
#birthday
#kalsel 1603361267578197602_2131494152

Tag kawan pian nang rancak malarutakan di WC atau di Sungai, kasiaaan anak pian lamas angak-angak @rizki_fdlh ➡➡➡ Doakan ulun lancar rezeki laah supaya kawa jua maundangi babuhan pian wan kawa kaya sidin bedua nih, sempurna bnr tu pang dah surga dunianya ,, hbd gasan pian laah @riyar___ ,, selamat jua atas lahirnya putri pertama pian bedua @ferdiroyalboy13 ,, ucapan ni khususan dari sidin ini nah @eel_ellya ➡➡➡ #madihin #sanggararrumi #madihinarrumi #ivgcomedy #klikbanjar @klikbanjar #seputarbanjar #martapura #banjarbaru #banjarmasin #meme #birthday #kalsel

Share 11 665
Check rizki_fdlh's Instagram ULUN BISA JELASKAN....!
sudah terbiasa ulun jadi bahan ejekan kawanan ulun nang badua nginih, untung haja ah ulun kada paanggapan.
awan jua mun bujuran basabun wings bisa lingsak wan panas wan padas ay. Padahal ulun kada pakai nintu jua  noooh mungkin cuma nang 18+ nang mangarti.

#takisung #madihinbanjar #madihinarrumi #madihin #staidarussalammtp 1602647701770407680_4260655135

ULUN BISA JELASKAN....! sudah terbiasa ulun jadi bahan ejekan kawanan ulun nang badua nginih, untung haja ah ulun kada paanggapan. awan jua mun bujuran basabun wings bisa lingsak wan panas wan padas ay. Padahal ulun kada pakai nintu jua noooh mungkin cuma nang 18+ nang mangarti. #takisung #madihinbanjar #madihinarrumi #madihin #staidarussalammtp

Share 3 158
Check gazali_rumi's Instagram Mudahan qabul pintar lah, me asi-asi lawan kuitan, lawan guru, lawan nang tuha,  tapi mun handak bulanja banyaki haja minta duit wadah kaka @rangga_ikhsan
➡➡➡
Ulun dasar tapintang haruan banaaar, mana Praktek Ngajar, Tugas Negara, macam-macam ae, jd be konsep gen kada, betarbang gen kada, batrai gen parak habis lantaran mati lampu, pas istirahat ngajar disampatakan haan,, banyak jua video kakawanan yg balum tagawi Insya Allah scptnya, ini gin masih parau jua nah dikitt, labih saminggu maharit @tuhlabu_sasirangan
➡➡➡
#madihin
#sanggararrumi
#madihinarrumi
#ivgcomedy
#klikbanjar
@klikbanjar
#seputarbanjar
#meme
#dagelan 1602035164641153718_2131494152

Mudahan qabul pintar lah, me asi-asi lawan kuitan, lawan guru, lawan nang tuha, tapi mun handak bulanja banyaki haja minta duit wadah kaka @rangga_ikhsan ➡➡➡ Ulun dasar tapintang haruan banaaar, mana Praktek Ngajar, Tugas Negara, macam-macam ae, jd be konsep gen kada, betarbang gen kada, batrai gen parak habis lantaran mati lampu, pas istirahat ngajar disampatakan haan,, banyak jua video kakawanan yg balum tagawi Insya Allah scptnya, ini gin masih parau jua nah dikitt, labih saminggu maharit @tuhlabu_sasirangan ➡➡➡ #madihin #sanggararrumi #madihinarrumi #ivgcomedy #klikbanjar @klikbanjar #seputarbanjar #meme #dagelan

Share 12 722
Check gazali_rumi's Instagram MADIHIN TAKISUNG, Haaan ni gasan 18+ nang paham ja laah, Sabun Wings, Rinso, Shampoo, Citra, Handuk, Tisu, heh maras hajaaa ah jomblo baju hijau nih  @rizki_fdlh
➡➡
Asalnya buhan eksotis maka jadi latat dapatnya bajamur batangah harian, hih bapala babanaran ia kah @albagoestiya_
➡➡
Semua ini hanya hiburan, begayaan, kdd maksud dan tujuan apa-apa berataan laaah 
➡➡
#madihin
#sanggararrumi
#madihinarrumi
#ivgcomedy
#klikbanjar
@klikbanjar
#seputarbanjar
#takisung #pelaihari #tanahlaut #pantai
#exploretanahlaut
#meme
#dagelan 1600825579175460290_2131494152

MADIHIN TAKISUNG, Haaan ni gasan 18+ nang paham ja laah, Sabun Wings, Rinso, Shampoo, Citra, Handuk, Tisu, heh maras hajaaa ah jomblo baju hijau nih @rizki_fdlh ➡➡ Asalnya buhan eksotis maka jadi latat dapatnya bajamur batangah harian, hih bapala babanaran ia kah @albagoestiya_ ➡➡ Semua ini hanya hiburan, begayaan, kdd maksud dan tujuan apa-apa berataan laaah ➡➡ #madihin #sanggararrumi #madihinarrumi #ivgcomedy #klikbanjar @klikbanjar #seputarbanjar #takisung #pelaihari #tanahlaut #pantai #exploretanahlaut #meme #dagelan

Share 18 719
Check rizki_fdlh's Instagram Sengaja ulun badudi ma posting nya. Supaya bubuhan pian takajut krik-krik wan ulun
Intinya selamat ulang tahun. Mudahan hajat qabul.
Gasan pian badua @fidah1997 @lkmnnlhkm mudahan magin langgeng ja han amiin.
Mudahan kawan nang badua daun ginjir nih @gazali_rumi @albagoestiya_ SAMAWA jua.
#madihinbanjar #madihinarrumi #madihin 1596185234206866254_4260655135

Sengaja ulun badudi ma posting nya. Supaya bubuhan pian takajut krik-krik wan ulun Intinya selamat ulang tahun. Mudahan hajat qabul. Gasan pian badua @fidah1997 @lkmnnlhkm mudahan magin langgeng ja han amiin. Mudahan kawan nang badua daun ginjir nih @gazali_rumi @albagoestiya_ SAMAWA jua. #madihinbanjar #madihinarrumi #madihin

Share 6 203
Check gazali_rumi's Instagram Mun buhan pian pang bisi pacar sesuai impian handak diapai ?? Mun ulun kda handak meapai, tp handakny di apa-apai ja, nooh @rizki_fdlh .. Jadi sejahil-jahilnya ulun, bangat lagi kelakuan @albagoestiya_ mun mamilih ending, kd tahu lah carii satpam STAID kena gagara pucuk ampalam nang sudah bekambang hilang, hih 
➡➡➡
Longlast gasan pian bedua laaaah @fidah1997,, dijagai bujur2 cintanya tu, mun longgar dikit pertahanan hati2 babuhan penyeledengan banyak  @lkmnnlhkm
➡➡➡
#madihin
#sanggararrumi
#madihinarrumi
#ivgcomedy
#klikbanjar
@klikbanjar
#seputarbanjar
#martapura #banjarbaru #banjarmasin
#meme
#birthday
#kalsel 1594318103055884872_2131494152

Mun buhan pian pang bisi pacar sesuai impian handak diapai ?? Mun ulun kda handak meapai, tp handakny di apa-apai ja, nooh @rizki_fdlh .. Jadi sejahil-jahilnya ulun, bangat lagi kelakuan @albagoestiya_ mun mamilih ending, kd tahu lah carii satpam STAID kena gagara pucuk ampalam nang sudah bekambang hilang, hih ➡➡➡ Longlast gasan pian bedua laaaah @fidah1997,, dijagai bujur2 cintanya tu, mun longgar dikit pertahanan hati2 babuhan penyeledengan banyak @lkmnnlhkm ➡➡➡ #madihin #sanggararrumi #madihinarrumi #ivgcomedy #klikbanjar @klikbanjar #seputarbanjar #martapura #banjarbaru #banjarmasin #meme #birthday #kalsel

Share 7 1.01K
Check gazali_rumi's Instagram Hayu kam wani kah mun pacang panggal-panggal tuh, asa ngilu mulai ucus ka ari-ari. Ndeeehhhhh 
➡➡➡
Sabujrnya rasa sayup haja pang bila meulahakan kawan ne, kawaan katia kawan, uraang katia urang, tadudii katia tadudi, sabar ae jujuran balum cukup pang 
➡➡➡
Long Last haja laaah gsn you are @ahmad.syafie & @dhinianugrah,, kado terindah bujuuur pas parak ultah ih maka dihalalkan lakian nya 
➡➡➡
#madihin
#sanggararrumi
#madihinarrumi
#ivgcomedy
#klikbanjar
@klikbanjar
#seputarbanjar
#martapura #banjarbaru #banjarmasin
#meme
#birthday #wedding
#nunukan
#kalsel #kaltara 1592731364833570399_2131494152

Hayu kam wani kah mun pacang panggal-panggal tuh, asa ngilu mulai ucus ka ari-ari. Ndeeehhhhh ➡➡➡ Sabujrnya rasa sayup haja pang bila meulahakan kawan ne, kawaan katia kawan, uraang katia urang, tadudii katia tadudi, sabar ae jujuran balum cukup pang ➡➡➡ Long Last haja laaah gsn you are @ahmad.syafie & @dhinianugrah,, kado terindah bujuuur pas parak ultah ih maka dihalalkan lakian nya ➡➡➡ #madihin #sanggararrumi #madihinarrumi #ivgcomedy #klikbanjar @klikbanjar #seputarbanjar #martapura #banjarbaru #banjarmasin #meme #birthday #wedding #nunukan #kalsel #kaltara

Share 9 606
Check rizki_fdlh's Instagram Why??
Bacause, we are Sanggar Arrumi

@sanggararrumi
#sanggararrumi #senibudaya #madihin #madihinarrumi @bem.staid #mahasiswa #staidarussalammtp 1592618938093301322_4260655135

Why?? Bacause, we are Sanggar Arrumi @sanggararrumi #sanggararrumi #senibudaya #madihin #madihinarrumi @bem.staid #mahasiswa #staidarussalammtp

Share 3 226
Check gazali_rumi's Instagram Kenapakah masih kada kawa Move On dr Annabelle  .. Ampun maaf telat nah, te upload gin tangah malam han, hauran banaar nah mahasiswa tuha ne bu ae  @fahmilianhayati
➡➡
Yuha Habede ding laah @hilwafaradiba, bauntung batuah pintar ae .. Baik-baik lawan kuitan jua 
#madihin
#sanggararrumi
#madihinarrumi
#ivgcomedy
#klikbanjar
@klikbanjar
#seputarbanjar
#martapura #banjarbaru #banjarmasin
#meme
#birthday
#kalsel 1591460955366488919_2131494152

Kenapakah masih kada kawa Move On dr Annabelle .. Ampun maaf telat nah, te upload gin tangah malam han, hauran banaar nah mahasiswa tuha ne bu ae @fahmilianhayati ➡➡ Yuha Habede ding laah @hilwafaradiba, bauntung batuah pintar ae .. Baik-baik lawan kuitan jua #madihin #sanggararrumi #madihinarrumi #ivgcomedy #klikbanjar @klikbanjar #seputarbanjar #martapura #banjarbaru #banjarmasin #meme #birthday #kalsel

Share 8 831
Check gazali_rumi's Instagram Hayuuu kam bulan Januari laah,, mantri sunat banyak haja pang nah  @rizki_fdlh ,,, Langgeng teruus teruntuk sampian berdua @yayamarli @ilhamadegunawan,, pas haja kaaah @fizai_ahmad 
➡➡➡
#madihin
#sanggararrumi
#madihinarrumi
#ivgcomedy
#klikbanjar
@klikbanjar
#seputarbanjar
#martapura #banjarbaru #banjarmasin
#meme
#birthday
#mandar #sulawesi
#kalsel 1590397339934524599_2131494152

Hayuuu kam bulan Januari laah,, mantri sunat banyak haja pang nah @rizki_fdlh ,,, Langgeng teruus teruntuk sampian berdua @yayamarli @ilhamadegunawan,, pas haja kaaah @fizai_ahmad ➡➡➡ #madihin #sanggararrumi #madihinarrumi #ivgcomedy #klikbanjar @klikbanjar #seputarbanjar #martapura #banjarbaru #banjarmasin #meme #birthday #mandar #sulawesi #kalsel

Share 1 694
Check gazali_rumi's Instagram Ampih-ampih daaah pian mahimungi ulun, mambaiki ulun, mamanisi ulun amun ujungnya ya "PEMBERI LARAPAN PALSU" jua, ni pang nah salah satu korban nya gagara pian han , larap larap maaang,, @beruhuy_loekaas @islamridhony_rumi @hamed_shahab_anggawi @sanggararrumi
➡➡➡
#gundul #botak #madihin #sanggararrumi #madihinarrumi 1589833640358194387_2131494152

Ampih-ampih daaah pian mahimungi ulun, mambaiki ulun, mamanisi ulun amun ujungnya ya "PEMBERI LARAPAN PALSU" jua, ni pang nah salah satu korban nya gagara pian han , larap larap maaang,, @beruhuy_loekaas @islamridhony_rumi @hamed_shahab_anggawi @sanggararrumi ➡➡➡ #gundul #botak #madihin #sanggararrumi #madihinarrumi

Share 8 760
Check madihinbanjar's Instagram Madihin dari @rizki_fdlh @ropiah_rumi @gazali_rumi 
Madihin CHERRYBELLE VS ANNABELLE
➡➡➡
Yaah pokoknya bikin materi baru dan selalu beda itu gak gampang, jadi jangan asal copas yah, pas haja kaah @rizki_fdlh @ropiah_rumi
➡➡➡
Sekilas penampilan kemaren di Banjar Expo 2017 di Stand @disbudpar.banjarkab
➡➡➡
#annabelle #annabellecreation #cherrybelle #madihin #madihinarrumi #sanggararrumi #viralvideo @klikbanjar #klikbanjar @indovidgram #indovidgram #IVGcomedy #IVGstory #banjarvidgram #banjarmasinbungas @dagelan @ngakakkocak @dagelantivi #dagelan #dagelanvideo #dagelantivi #ngakakkocak #bikinrame #indolawak #raja_ngakak #lucuabis #ojoserius #gambarlucu #meme @wargabanua @seputarbanjar #meme #anjir #banjarexpo #banjarexpo2017 1589717164628496952_5269638111

Madihin dari @rizki_fdlh @ropiah_rumi @gazali_rumi Madihin CHERRYBELLE VS ANNABELLE ➡➡➡ Yaah pokoknya bikin materi baru dan selalu beda itu gak gampang, jadi jangan asal copas yah, pas haja kaah @rizki_fdlh @ropiah_rumi ➡➡➡ Sekilas penampilan kemaren di Banjar Expo 2017 di Stand @disbudpar.banjarkab ➡➡➡ #annabelle #annabellecreation #cherrybelle #madihin #madihinarrumi #sanggararrumi #viralvideo@klikbanjar #klikbanjar@indovidgram #indovidgram #ivgcomedy #ivgstory #banjarvidgram #banjarmasinbungas@dagelan @ngakakkocak @dagelantivi #dagelan #dagelanvideo #dagelantivi #ngakakkocak #bikinrame #indolawak #raja_ngakak #lucuabis #ojoserius #gambarlucu #meme@wargabanua @seputarbanjar #meme #anjir #banjarexpo #banjarexpo2017

Share 3 114
Check gazali_rumi's Instagram Ulahan Behancap, Me edit behancap, konsep situsaini, jadi ini lyric nya nah mang :
➡➡
Ahlan wa sahlan ?? aku jawab ahlan bik ..
Amun wadai manis hirang ?? pasti nitu wajik ..
Ubat sakit kupala ?? nintu pasti budrik ..
Amun selamat malam ?? itu pasti good night ..
Mun selamat ulang tahun ?? happy birhtday milad ied ..
Pas banar hari ini, ulang tahun, gasan adingnya upik ..
Hajat cita-citaa, terkabul oleh Khaliq ..
Kuliah bujur-bujur, manuntut ilmu nang baik ..
Kuliah jangan mahayabang, kasian kuitan habis duit ..
Jangan maumpati, nang dihiga, ini kakanakan plastik ..
➡➡
Jadi parak sanja sudah maka kawan ulun sarantang-saruntung ne harau mandatangi, mambawai maulah video gsn ultah adingnya jar, padahal ini nusianya saumuran kd bisa bamadihin ,, makanya pina kajung ekspresi muha 
➡➡
Aja HBD gasan nang ading laaah,, babujur nyantriawati di PP Darussalam, mudahan tuhanya jadi Ustadzah, singhaja foto adingnya kd dibuat, santriawati dasar kaitu mang ae 
➡➡
Bandana (Slayer) Sasirangan by: @tuhlabu_sasirangan
➡➡
#madihin
#sanggararrumi
#madihinarrumi
#ivgcomedy
#klikbanjar
@klikbanjar
#seputarbanjar
#martapura #banjarbaru #banjarmasin
#meme
#birthday
#batola #tabunganen
#kalsel 1588375337161850457_2131494152

Ulahan Behancap, Me edit behancap, konsep situsaini, jadi ini lyric nya nah mang : ➡➡ Ahlan wa sahlan ?? aku jawab ahlan bik .. Amun wadai manis hirang ?? pasti nitu wajik .. Ubat sakit kupala ?? nintu pasti budrik .. Amun selamat malam ?? itu pasti good night .. Mun selamat ulang tahun ?? happy birhtday milad ied .. Pas banar hari ini, ulang tahun, gasan adingnya upik .. Hajat cita-citaa, terkabul oleh Khaliq .. Kuliah bujur-bujur, manuntut ilmu nang baik .. Kuliah jangan mahayabang, kasian kuitan habis duit .. Jangan maumpati, nang dihiga, ini kakanakan plastik .. ➡➡ Jadi parak sanja sudah maka kawan ulun sarantang-saruntung ne harau mandatangi, mambawai maulah video gsn ultah adingnya jar, padahal ini nusianya saumuran kd bisa bamadihin ,, makanya pina kajung ekspresi muha ➡➡ Aja HBD gasan nang ading laaah,, babujur nyantriawati di PP Darussalam, mudahan tuhanya jadi Ustadzah, singhaja foto adingnya kd dibuat, santriawati dasar kaitu mang ae ➡➡ Bandana (Slayer) Sasirangan by: @tuhlabu_sasirangan ➡➡ #madihin #sanggararrumi #madihinarrumi #ivgcomedy #klikbanjar @klikbanjar #seputarbanjar #martapura #banjarbaru #banjarmasin #meme #birthday #batola #tabunganen #kalsel

Share 13 797
Load More